Să facem cunoştinţă

Oare pentru toată lumea e la fel de greu cu primele articole ? Sau doar eu sunt în pană de idei ?

Sinceră sa fiu, nici nu ştiu cu exactitate care va fi tema principală a acestui blog. Vreau să mă axez cât mai mult pe fotografie, pe călătorii şi pe momente frumoase dar momentan viaţa mea este destul de plictisitoare :)) don’t judge me please. Muncă, facultate şi iar muncă. Cu facultatea mai puţin pentru că…dacă nu îmi place ceea ce fac, nu pot să fac cu plăcere. Eu aveam alte opţiuni după terminarea liceului: jurnalism, avocatură…nici pe departe ceea ce am ales sa fac. But this is life !

Ziceam de fotografie…iubesc să fac poze şi cu siguranţă ador să mi se facă poze (cu toate că din 200 de poze poate îmi plac 5).

 

Am pasiunea asta de mult timp dar abia acum am realizat cu adevărat că este ceva ce mă face fericită. Şi vreau să investesc în pasiunea asta. Urmează să îmi achiziţionez un aparat foto şi atunci va incepe defapt treaba pe bune. Sunt de părere că atunci cand îţi place cu adevărat să faci ceva, când simţi că este ceva ce îţi aduce împlinire de sine, să nu stai pe gânduri şi să faci mult mai multe în privinţa asta. Nu ştii niciodată unde te poate duce viaţa atunci când îţi urmezi o pasiune. Şi mai bine să fii dezamăgit că ai incercat şi nu ai reuşit, decât să te tot gândeşti cum ar fi dacă..

Cam asta e tot. După cum spuneam, sunt în pană de idei aşa de început :)) cred că am şi emoţii, de parcă aş vorbi în public. Sper ca cu fiecare articol să devin tot mai inspirată şi să vă placă şi vouă ceea ce voi posta.

Kisses, Alexandra

1 thought on “Să facem cunoştinţă”

Leave a Reply

