Remember Greece

 

∼ Zakynthos…doar sa vad aceasta poza si imi vin in minte tot felul de amintiri frumoase si momente de neuitat. ∼

Mi-am dorit de foarte mult timp sa merg intr-un loc de vis, un loc despre care sa nu fi auzit prea multe detalii si pareri, un loc care in pozele de pe Pinterest sau Instagram pare ireal si editat de cele mai multe ori. Am planuit aceasta vacanta pana in cel mai mic detaliu, avand in vedere ca era pentru prima data cand urma sa merg pe o insula si intr-o tara straina. Tin sa mentionez ca a fost pentru a doua oara in viata cand am vazut marea si am putut sa ma bucur de soare, de nisip si de relaxare.

Prima vizita la mare a fost in Romania, in Costinesti prin 2015. Am fost fascinata la prima vedere, sa vad cat de imensa e marea si valurile care erau aproape cat mine. Eram ca un copil care a primit jucaria mult visata si vrea sa se joace incontinuu cu ea. Ma simteam cea mai fericita fata din lume in acele momente si cu siguranta asta s-a datorat si faptului ca eram impreuna cu iubitul meu. Ce puteam sa imi doresc mai mult de atat ? Eram la mare pentru prima data, doar eu cu iubitul meu. ♥

Cu toate ca a fost o vacanta minunata, cu multe momente frumoase, nu se compara cu ceea ce urma sa vedem in Zakynthos in 2016. In luna Februarie am rezervat cazarea si biletele, iar de atunci pana in Iunie cand am zburat spre Grecia m-am documentat despre tot ce se putea face pe acea insula. Aveam un carnetel mereu la indemana ca in cazul in care gaseam o informatie noua pe internet, sa ma asigur ca o notez ca nu cumva sa uit. Aveam o lista intreaga cu restaurante, cu preturi pentru mancare, bautura, cu activitati pe care sa le facem cand ajungem acolo si toate amanuntele posibile 〈〈 se spune ca fecioarele sunt atente la toate detaliile, cred ca de aici si mica mea obsesie :)) 〉〉. Trebuie sa va zic ca eram foarte panicata datorita faptului ca urma sa zburam cu avionul si imi era teama; aveam pana si cosmaruri noaptea…ce sa mai ?!

In ziua plecarii am avut atatea emotii, de parca urma sa ma marit. Si cu cat ne apropiam mai mult de aeroportul din Timisoara, cu atat crestea numarul fluturasilor pe care ii aveam in stomac. Ne-am imbarcat dupa vreo doua ore de asteptat prin aeroport si gata…Zakynthos, here we are ! Experienta cu avionul nu a fost asa cum mi-am imaginat-o, ci mult mai bine 〈〈 evident 〉〉. Probabil si pentru ca zborul a durat cam o ora si douazeci de minute.

Eram atat de entuziasmati si voiam sa ajungem cat mai repede sa ne lasam bagajele in camera si sa fugim pe plaja. Chiar daca am ajuns destul de tarziu la hotelul nostru, in jur de ora 16, nimic nu ne putea opri sa ne bucuram macar pentru 2-3 ore de soare si de apa, chiar din prima zi. Am fost cazati la aproximativ 5 minute de plaja din Kalamaki, ceea ce era minunat. Cand am ajuns acolo si am vazut cat era de frumos; nisipul auriu si fierbinte, apa rece si cristalina, cateva stanci imense care completau peisajul…era mai mult decat mi-am imaginat.

In primele zile nu am facut altceva decat sa ne plimbam pe plaja, sa ne bronzam si bineinteles, sa mancam. :)) Ceea ce mi-a placut foarte mult a fost faptul ca pe plaja era putina lume, in unele locuri era chiar pustiu, perfect pentru a face poze…urasc inghesuiala si momentele acelea cand trebuie sa stau cu sezlongul sau cu prosopul lipit de al unui strain, aproape ca pot sa ii simt respiratia.

In a treia zi am plecat intr-o mini croaziera cu vaporul spre Navagio, renumita plaja care adaposteste un vapor naufragiat, atat de fotografiat si recunoscut peste tot. Prea multe poze sau detalii nu am, pentru ca au fost in jur de 8 ore extrem de lungi, iar eu nu ma impac deloc cu calatoriile pe mare, asa ca mi-a fost rau incontinuu…din pacate nici nu am ancorat pe aceasta plaja pentru ca erau curenti foarte mari si era destul de periculos. Cu toate acestea la intoarcere ne-am oprit pe o alta plaja mica, asemanatoare cu Navagio, unde am ancorat pentru cateva minute si am avut prima mea experienta cu inotul…bineinteles cu o vesta de salvare, mi-am facut curaj si m-am avantat in marea aceea extrem de rece si foarte adanca. Au fost niste sentimente atat de amestecate, de fericire si de panica, pentru ca imi tot imaginam ca vine ceva si ma prinde de picioare :)) « prea multe filme horror dauneaza» dar a fost foarte frumos. Era chiar si o pestera acolo pe care am explorat-o putin si mi-as fi dorit sa am un GoPro la mine sa va arat si voua ce imagini frumoase am vazut.

Dar, in urmatoarea zi ne-am inchiriat un ATV si am facut o excursie tot spre Navagio, dar sus pe munte, ceea ce a fost pur si simplu de vis. Nu se compara cu ceea ce am vazut cu o zi inainte de pe vapor…experienta in sine si faptul ca eram doar noi doi pe un drum pustiu si necunoscut ne-a creat un sentiment de super satisfactie incat si acum daca inchid ochii pot sa retraiesc aproape 100% acele momente. Sa fii atat de sus si sa privesti marea care pare infinita si la un moment dat ai impresia ca se uneste cu cerul, este ceva ce nu pot sa descriu in cuvinte. Nu as fi vrut sa mai plec de acolo..as fi putut sa stau ore in sir doar sa privesc acel peisaj care parea ireal.

Amintirile frumoase pe care le-am strans si toate momentele deosebite pe care le-am trait pe aceasta insula, compenseaza pana si arsurile solare cu care ne-am ales si care ne-au facut sa aratam ca doi pui tocmai scosi din cuptor, rumeniti la 120 de grade si picioarele mele care erau atat de umflate incat semanau cu niste labe de urs… :)) sunt si astea niste lectii din care am avut ce invata. Sper…

Cu siguranta sunt si alte locuri mai frumoase decat Zakynthos, dar pentru noi a fost ceva deosebit si cu siguranta candva ne vom intoarce si vom retrai toate aceste momente.

 

Kisses, A.

16933377_1533433013363952_463451085_n16934158_1533433093363944_978733829_n16996685_1533433116697275_2097717023_n16996603_1533433070030613_200038386_n13549302_1236789156361674_776269588_o16933632_1533433040030616_1614281928_n16933366_1533433043363949_664112757_n

1 thought on “Remember Greece”

Leave a Reply

